Subject: Kooskõlastuse taotlus (663-23)
From: Dolgušev Sergei <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 14:32:43 +0200

Tere

AS Connecto Eesti koostab OÜ Utilitas Wind tellimusel „Saare-Liivi
meretuulepargi maakaabelliin“ eelprojekti (töö nr 663-23) järgmistes
asulates: Audru, Kabriste, Kavaru, Kõpu, Lao, Lindi, Malda, Marksa,
Pootsi, Põldeotsa, Saulepa; Pärnu linn, Pärnu maakond.

Palume Transpordiamaeti kooskõlastust eelnimetatud projektile.

Projekti failid saab alla laadida siit:

<https://connectoee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/sergei_dolgusev_conne
cto_ee/Ea64ZG_V9khOq7UnnR6lVQQB60uwz9AYLGmHrBPCU5oCTw?e=1P6lBR>
663-23_projekt.zip

Lugupidamisega

Sergei Dolgušev

insener-projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 507 9540

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.